marca 29, 2017

Hiszpania, skorzystaj z polskiej gościnności


Mieszkając za granicą (gdziekolwiek) wielokrotnie pewnie nie raz, usłyszałeś drogi emigrancie pytanie "skąd, jesteś?", to samo pewnie gdy jesteś na wakacjach za granicą. Tak się składa, że ja też słyszę je bardzo często podczas pobytu w Hiszpanii.
Gdy odpowiadam Polska ... jaką odpowiedź dostaję od mojego rozmówcy, no właśnie ?
"Polacy to bardzo, pracowici ludzie" Nasz poprzedni wynajmujący zachwalał Polaków przez dłużą chwilę podczas naszego krótkiego spotkania.
Jak sam powiedział "pracowałem, kiedyś z dwoma Polakami i bardzo sobie cenię tych ludzi".
Miło było usłyszeć takie rzeczy!

"Te Wasze wesela, co za zabawa! super! tylko na drugi dzień nieco gorzej 😂"

"W zimie to potrafi tam być -15, to prawda? jak zimno brr, ale i tak chcę tam polecieć bo słyszałem/am dużo dobrego o Polsce... no ale polecę w lecie 😊

I tak sobie miło gawędzimy, "na szczęście" najczęściej  w dobrym klimacie. Owszem zdarzają się też wypowiedzi w gorszym tonie. Czasami udaje mi się przekonać daną osobę do zmiany stanowiska a czasami nie. Zdarzyło się też kiedyś, że nawet nie podejmował próby by obronić przed złym zdanie na nasz temat bo "niestety" rozmówca miał rację. W odniesieniu do sytuacji, która przytrafiła mu się gdy wynajmował dla Polaków mieszkanie, ale to był na prawdę incydentalny przypadek, nawet nie warto go opisywać 😉 

Napisałam to wszystko jako  wstęp do tego postu, bo  będę w nim polecać dobrą polską markę w Hiszpanii.
Cenię sobie bowiem bardzo doświadczenie innych ludzi, którzy mieszkają za granicą, bardziej niż niejeden najlepszy i najdroższy przewodnik podróżniczy.
Wakacje coraz bliżej, więc na wszelkie plany wakacyjne to najlepszy moment.
Chcę Wam ułatwić poszukiwania noclegów i innych możliwości zaplanowania Waszych wczasów.
Chciałabym tym postem pomóc tym, którzy może np. odczuwają barierę językową i by uniknąć stresu dzięki temu załatwią wszelkie formalności związane z pobytem w Hiszpanii w ojczystym języku.

Post nie jest sponsorowany😊 Spis noclegów, został przygotowany na podstawie nadesłanych linków od członków jednej fajnej hiszpańskiej grupy do której należę. Pozostałe rzeczy to moje rekomendacje.
Post będzie sukcesywnie uzupełniany, 😉 aż do idealnej wersji dobrej bazy informacyjnej .

APARTAMENTY



Alicante/Costa Blanca
Hiszpania Costa Blanca wypoczynek, relaks link
Costa Blanca Golf Com link
Apartamenty domy na wakacje w Hiszpanii - Centrum Informacyjne Costa Blanca link
Apartament wakacyjny w Hiszpanii Parque del Duque link


Andaluzja/ Costa del Sol
Casabonita link
Wynajem apartamentu Hiszpania Mijas Riviera okolice Malagi, Marbelli link
Fedelena link

Majorka
Apartament do wynajęcia na Majorce link
Luksusowy apartament na Majorce z basenem i widokiem na morze link

Murcja/Costa Calida
Los Nietos Apartment link
Holiday House Spain "Oasis de Paz" link
Apartament Carina link
Spain Apartments Mar de Cristal link
Hacienda Bella Mar link

Teneryfa
Mój domek Teneryka link

Walencja
Apartament w Oropesa del Mar link

Zerknij również tutaj Carisma nieruchomości i wynajmij apartament lub dom w słonecznej Hiszpanii

Pomoc w podróżowaniu


Let's Malaga
 link, rekomenduję  w 100%. To nie jest biuro podróży to coś więcej. Let's Malaga zapewnia nieszablonowe rozwiązania, indywidualne podejście do klienta, niezapomniane wspomnienia z cudownej Malagi i okolic.

Język hiszpański
Może warto skorzystać przed przyjazdem do Hiszpanii z mini lekcji hiszpańskiego? zdecydowanie w tym temacie odsyłam do ekspertki od hiszpańskiego Olga Nina link


Właśnie patrzę w błękitne niebo na którym samolot zostawia po sobie charakterystyczny ślad. To już kolejny w dzisiejszym dniu. Wylądują w Barcelonie, bo do tego lotniska stąd gdzie teraz jestem to już chwilka.

Mam nadzieję, że ten post będzie dla Ciebie pomocny, abyś to Ty mógł wkrótce, znaleźć się w tym samolocie, czego z całego serca Ci  życzę!














2 komentarze:

  1. Naprawdę cudownie się stało, że trafiłam na Twojego bloga i ten post! Marzy mi się ta Hiszpania od bardzo dawna, uczę się hiszpańskiego :D i mogłabym tam spędzić w tym ciepełku całe życie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, bardzo się cieszę ! gdybyś, potrzebowała jakiejś pomocy z hiszpańskim pisz śmiało ! :)

      Usuń

Copyright © 2016 paradaespana , Blogger